مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس :

امیدوارم حمایت های فصل گذشته از تیم شهرداری ادامه داشته باشد 



تاکنون پنج بازیکن بومی با تیم شهرداری بندرعباس قرارداد بسته اند. 
   
به گزارش صبح ساحل،  فرامرز عیانی مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: نگاه مجموعه باشگاه شهرداری بندرعباس به بازیکنان بومی نگاه بسیار مثبتی است و همان گونه که فصل گذشته از بازیکنان بومی زیادی بهره بردیم در این فصل هم این کار صورت خواهد گرفت.
وی اظهار داشت: پس از این که شورای شهر بندرعباس اجازه تیمداری را به تیم شهرداری بندرعباس داد و با توجه به فرصت کمی که تا شروع لیگ دسته دوم داشتیم و با توجه به‌ دستور شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس ،  رایزنی های خودمان را برای انتخاب مربی و بازیکنان شروع کردیم.
عیانی گفت: گزینه اصلی ما برای سرمربیگری این فصل تیم شهرداری با توجه به عملکرد خوب امیر خلیفه اصل در فصل گذشته خود ایشان بود که پس از چندین جلسه توافقات با ایشان انجام شد. پس از انتخاب سرمربی گفت و گو با بازیکنان مد نظر سرمربی انجام شد و با توجه به این که  امیر خلیفه اصل سرمربی تیم شهرداری بندرعباس اعتقاد خوبی به بازیکنان بومی دارد اول  با تعدادی از  بازیکنان بومی وارد مذاکره شدند و با بازیکنان بومی همچون  معین رنجبریان  ،  مهرداد عالی پور، جهانبخش خبر، محمد مهدی دهقانی و دانیال عامری به توافق رسید و قرار داده آن ها بسته شده است.
مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت : فصل گذشته حمایت های بسیار خوبی از سوی  استانداری ، مجمع نمایندگان،  اداره کل ورزش و جوانان،  هیات فوتبال،  صنایع مختلف استان ، شهرداری و شورای شهر بندرعباس از تیم فوتبال شهرداری بندرعباس شد و  انتظار می رود که در این فصل هم شهرداری را فراموش نکنند و حمایت های لازم را داشته باشند. 
فرامرز عیانی اظهار داشت: بودجه امسال تیم نسبت به فصل گذشته کمتر است اما با یک مدیریت حساب شد و حمایت سایر حامیان مالی می توان تیمداری کرد هر چند که  در نگاه اول به این بودجه نتوان به صعود به لیگ امیدوار بود اما با برنامه ریزی درست می شود امیدوار بود که این اتفاق بیفتد.
وی گفت : سال گذشته با بدشانسی نتوانستیم به لیگ یک صعود کنیم اما نسبت به سال های گذشته عملکرد خوبی داشتیم و بهترین عملکرد ما این بود که هواداران را با فوتبال آشتی دادیم و امید داریم که هواداران در این فصل هم ما را تنها نگذارند و حمایت های خود را بیشتر کنند.
فرامرز عیانی گفت: به دنبال آن هستیم تا  تیم خوبی تشکیل دهیم تا شرمنده هواداران خود نباشیم به همین خاطر علاوه بر بازیکنان بومی با بازیکنانی همچون مکی 
شریفی هافبک فصل قبل شهرداری ماهشهر ، امین عسکری وینگر راست فصل قبل تیم فوتبال شهرداری ماهشهر، ، محسن طیبی هافبک دفاعی فصل گذشته تیم فوتبال شهرداری بندرعباس ، داریوش بخت مهاجم فصل قبل تیم فوتبال نفت و گازگچساران ، میلاد بحرانی پور بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ، علی آقا براری هافبک فصل گذشته صنعت نفت آبادان ، ادریس کوچکی مدافع فصل گذشته تیم فوتبال شهرداری بندرعباس  و مهدی کاظمی دروازبان فصل گذشته چوکای تالش به توافق رسیده ایم و این بازیکنان قرارداد های خودشان را به امضا رسانده اند.
مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس کادر فنی تیم شهرداری بندرعباس را  هم معرفی کرد و گفت: در این فصل مهدی فلامرزی به عنوان سرپرست تیم، رضا باقری نیا ، حمید رضایی پور و حمید ناصری کمک مربیان و امید پرمر بدنساز  تیم در کنار امیر خلیفه اصل سرمربی تیم روی نیمکت خواهند بود. 
فرامرز عیانی در پایان ضمن تشکر از اعضای شورای شهر و به خصوص اعضای کمسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای شهر که فصل گذشته دغدغه زیادی داشتند تا تیم بدون مشکل پا به مسابقات بگذارند و در تمامی بازی ها در کنار ما بودند گفت: از شهردار ورزش دوست و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری می خواهم که با توجه به زمان کوتاهی که داریم هر چه زودتر بودجه ای در اختیار تیم بگذارند تا اردو و دوران بدنسازی بازیکنان شروع شود و با کمترین مشکلات بدنسازی و با هماهنگی بیشتر فصل جدید را شروع کنیم.
   
امیدوارم حمایت های فصل گذشته از تیم شهرداری ادامه داشته باشد 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها